when we leave this year we won't be coming back

Publicerad 2011-06-02 18:38:58 i Student,


FöÖör snart tar Ellen Studenten, snart tar Ellen studenten!

Det är lustigt det där med vädret.. Det var perfekt fotoväder när vi (jag och mina två assistenter) åkte hemifrån för att ta oss hem till Ellen, men när vi väl skulle sätta igång och fota började det först blåsa och sen vart det molnfritt.. Det förstörde ju inte fotograferingen men ändå! ;)

Visst blev bilderna bra?! Själv är jag jätte nöjd. Mina assistenter var duktiga och Ellen var tålmodig och glad under hela fotograferingen.. Har ni missat att boka studentfotografering!? Gör det nu!

([email protected])

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela