black´n white beauty

Publicerad 2011-09-23 08:57:51 i Porträtt,


Tina H.

Här är ett par favoriter på Tina sen igår kväll. Gillar det här med lowkey, eftersom jag är svag för svartvita fotografier med hög kontrast så är det perfekt ju! Bilderna i färg vart också sjukt snygga, så ni ska få se de med men de svartvita är mer tilltalande, iallafall genom mina ögon. Föresten, Syns det att vi är släkt? (Mycket händer i håret när vi plåtas båda två) ;)

* * *

Utrustning som användes vid denna fotografering

- Nikon D300s 
- 50mm F/1,8
- Elinchrome D-lite 4it m. Softbox
- Svart reflexskärm som bakgrund

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-09-23 09:41:19

SV: Perfekt! Vi kör igång på måndag, tills dess kanske du har förslag på teman? =)

Postat av: Nibras - Driver eget företag som fotograf

Publicerad 2011-09-23 11:19:28

Jaaadå, allt är bara bra. Vad ska du göra under helgen? :)

Postat av: aina [fotoblogg]

Publicerad 2011-09-23 19:11:35

sv; Åh, tack så mycket :') dina bilder är sjukt fina!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-24 18:29:21

Hej!

Det skulle vara superkul om du ställde en fråga till mig på min första frågestund :D Jag svarar på allt, du kan t.ex fråga om min tävlingsdan, familj, fritid, fotografering, brasilianska bakgrund m.m.

Direktlänk: http://picsmania.blogg.se/2011/september/min-forsta-fragestund.html#comment

(Ledsen om såna här kommentarer inte faller dig i smaken :/)

Ha det bäst<3

KRAMIS

Postat av: lottasvensson

Publicerad 2011-10-12 20:50:29

SV: Tackar så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela