Felix - Game on

Publicerad 2012-11-10 13:34:57 i Barn,

 
Det här är Felix, en busig kille med mycket spring i benen. Han, hans föräldrar och syster var och hälsade på mig för någon vecka sedan och tog lite familjefoton. En härlig, lättsam familj. Vi tog bilder i alla möjliga former, allihopa, var och en, mamma/dotter, pappa/son, syskon.. Det var ett rent nöje att få plåta dem. :)

Jag tycker personligen att barn som lärt sig gå är de svåraste att fotografera, de är nyfikna och har hur mycket energi som helst, de vill gärna vara överallt förutom framför kameran. Men med Felix gick det lätt ock smidigt, då han var pratglad och gärna delade med sig av sina intressen, på bilden överst visar han mig hur man står som en hockeymålvakt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela