bort med det gamla, in med det nya

Publicerad 2012-10-31 14:37:16 i Självporträtt,

 
 
Min första tanke, "Ryssland", ingen aning varför jag kopplar mössan till Ryssland. Vet ni? 
Iallafall, min hårdisk jag lagrar bilder i börjar bli full så jag har börjat rensa bland mapparna där. Har så mycket onödiga bilder, suddiga, över/under exponerade osv.. Så jag har börjat ta bort allt det dåliga. 2010 december började jag på.. Jag, mina två kusiner och lillebrorsans flickvän var ute och påtade. Jag minns att det var massor snö och svin kallt! Men bra bilder blev det. Plötsligt ser jag fram emot vintern, när den nu anländer till Norrköping. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela