Lina & Cruz

Publicerad 2012-09-14 08:41:35 i Djur,

 
 
Oj, dåligt med uppdateringar här på bloggen. Ni får hänga med på facebook istället, ifall ni tycker det uppdateras för lite här. Det är svårt att få ihop tiden till allt man vill göra.. Det är ju så många måsten som går före, Elias, hästarna, hunden och lite småjobb. Förra vecka nfotade jag en gravidfotografering och en hel drös med småbarn. Ni får nog se dom här vartefter. :) 

För någon vecka sedan fick jag ett väldigt spontant fotouppdrag, att fotografera två hundar, bilderna skulle bli en sista minuten födelsedagspresent. Så det blev en snabb fotografering & redigering och ovan ser ni resultatet. Jag, presentgivaren och presentmottagaren är allihopa nöjda. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela