bloggen blir mer personlig igen

Publicerad 2014-04-16 10:45:00 i Allmänt,

Oj. Mycket har hänt sen jag SKREV sist. Lämnat mammaledigheten bakom mig, vikarierat inom söderköpings förskolor/fritidshem, varit en hel del sjuka, lagt ned företaget, sökt utbildningar till hösten, föräldrarna separerade, föräldrarna flyttade ihop (igen), förlorat en katt, skaffat en kanin, påbörjat inridning av min unghäst, blivit bra vänner med grannarna, byggt en bastu... osv. Det var en snabb genomgång av mitt liv de senste 6 månaderna. ;)

Tänkte att jag skulle göra ett försök att bli lite bättre på att uppdatera här på bloggen. Den blir mer personlig igen och det är ju så himla kul att kunna gå tillbaka och läsa. Ska även försöka att bli bättre på att rasta kameran, den har knappt använts det senaste halvåret men nu ska det bli ändring på det med! Ska försöka iallafall. :)

 
Ska ändra lite i designen här på bloggen med så den stämmer lite bättre.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela