starting from zero, got nothing to lose

Publicerad 2012-02-09 12:50:34 i Porträtt,



Sofie i studion för en månad sedan, när vi hade våran mua Emelie Heikkinen ute också. En riktigt rolig dag tillsammans med tjejerna och kameran. Sofie har blivit en sån himla bra modell, precis som med Tina (min kusin som ofta ställer upp och blir fotograferad) börjar allt kännas så naturligt när vi fotograferar. Hon vet precis vad jag vill ha och hon har inga problem att röra sig fritt under fotograferingen. När det är så enkelt blir det lite roligare när vi kan koncentrera oss på att hitta nya miljöer och olika teman. :)

* * *
Utrustning som användes vid denna fotografering

- Nikon D300s 
- Sigma 17-70mm f2,8 Macro
- Elinchrome D-lite 4it m. Softbox x2st

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-09 14:12:17

härliga bilder, jätte fina:)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-09 14:18:19

sv:åh, tack:) Ja, jag längtar tills knopparna kommer upp i rabatten och vi får sätta lökar:) Bilderna är från rabatten i somras:D

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-09 14:28:09

sv:ja, känner så jag med:)

Postat av: L I N N ☆

Publicerad 2012-02-13 17:16:50

Hej, var gärna med och tävla i "veckans bild" som pågår på min blogg just nu, det får vara vilken bild som helst. Bara du har knäppt den själv.



Skicka bilden till [email protected] eller lägg ut bilden i ett inlägg och skicka sedan länken till inlägget i en kommentar :)



förlåt, om du inte gillar sånt här. PUSS OCH KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela