Söta lilla Molly

Publicerad 2012-03-22 08:03:10 i Barn,



Lilla söta Molly. Fick äran att fotografera denna sötnos 27/2-12 men har helt glömt bort att dela med mig av fotografierna här på bloggen! (Ni får följa med på min sida via Facebook där delar jag med mig av det senaste) Skäms på mig. Nevars, bättre sent än aldrig? Här är hon nästan helt nykläckt, 3-4 veckor.. Kanske bör lägga upp en ny kategori här på bloggen igen, Foto - Nyfödd


* * *
Utrustning som användes vid denna fotografering

- Nikon D300s 
- Nikon 50mm f1,8
- Elinchrome D-lite 4it m. Softbox 1 st

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-22 08:39:04

vilka vackra bilder:D

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-03-23 15:44:11

Åhh vilka underbara bilder! Du en fantastisk fotograf! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela