vi har inte ens träffat dig än

Publicerad 2012-03-20 15:40:35 i Gravid,

..men du har redan tagit våra hjärtan med storm.



Efter att ha sett massa fina gravidfotografier här på nätet blev jag inspirerad att fota min egen mage, så imorse var det bland det första jag började med. Har haft jätte svårt att ta bilder på magen själv, antingen har de blivit snea, oskarpa eller så har det varit något annat i bilden som stört mig men idag, IDAG var en bra dag! Bilden ovan är min favorit, är nu i v.23 och inte sådär jätte stor än (även fast det kanske ser så ut) så fler bilder kommer att rassla in här under kategorin Foto - Gravid ett par veckor framöver. ;)
(Hoppas givetvis på att få chansen att föreviga andras gravidmagar också!)


* * *
Utrustning som användes vid denna fotografering

- Nikon D300s 
- Sigma 17-70mm f2,8 Macro
- Elinchrome D-lite 4it m. Softbox 1 st

Kommentarer

Postat av: Fie

Publicerad 2012-03-21 10:49:54

Så himla fin! :) Längtar tills man får träffa det lilla pyret!

Postat av: Elvira - foto

Publicerad 2012-03-23 17:21:51

Vill du vara med och tävla om att bli helgens bild? Gå då in på min blogg för att läsa hur du gör för att vara med! Hoppas du har en bra fredag! :)

Postat av: Fotograf Annie

Publicerad 2012-03-23 23:00:23

Jättefin bild. spännande att ni väntar tillökning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela