första inlägget 2013

Publicerad 2013-01-22 14:33:33 i Porträtt,

 
 
2013, De första bilderna togs på mig själv! Då var det länge sen jag fotade speciellt mig själv men tyckte det var dags att uppdatera profilbilder osv. 
 
2012 = Händelserikt år. Kammade hem en hel del vuxenpoäng kan man väl säga. Den största, viktigaste, mest speciella händelsen var att Elias kom till världen, vår lilla ögonsten. Att ställa om sig från "spontant-är-roligast" till förälder har varit en berg -och dalbana, ibland har var man så trött att man bara vill gå och gräva ner sig men sen har den känslan suddats bort av alla leenden och skratt man fått. 

På tal om att få så har jag fått NÅGRA extrakilon så jag har lovat mig själv, precis som många andra gjort, att jag ska tappa lite vikt, - 11 kg. Får se hur det går... men jag ska lyckas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela