Vit, ljus med lite färg. Lite som en Vitsippa

Publicerad 2013-05-21 10:52:00 i Porträtt,

 
Så himla härligt att äntligen kunna vara ute och fotografera! Som jag längtat. Har verkligen saknat det naturliga ljuset och de härliga färgerna omgivningen ger. Visst är det kul att fotografera i studio med men efter ett halvår känns det ganska enformigt.
 
Bilderna ovan är på min vackra vän Sofie, hon var ute hos mig förra veckan och vi pysslade lite med hästarna. På väg hem från hagen såg vi ett jätte fint ställe med stora ekar, grönska och en massa vitsippor så vi var bara hemma och vände, hämtade kameran, åkte tillbaka och spontanplåtade lite. Spontant är roligast/bäst, eller? :)

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2013-05-21 19:58:04

SV: Jaa, helt otroligt bra ställe att bo på här! :)

Roligt att få se din blogg, helt super fin sådan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela