Söt som socker

Publicerad 2011-08-17 19:28:15 i Barn,


Rasmus


Nu är det mycket på samma gång så bloggen blir lätt lite bortglömd. Just nu är det jobb, jobb och jobb som gäller och mellan det ska hästarna pysslas om, fakturor ska göras, bilder ska redigeras men det kanske hör till jobbet.. Aja, sen vill jag hinna med lite kul också! Så när bloggen inte uppdateras så vet ni nu varför. ;)

Föresten.. Sötsaken på bilderna ovan är från helgen då kusinvitamin var här med familjen. Passade på att fota honom samtidigt som jag provade alla blixtarna som jag fått hem från svenskt skolfoto.

Nu under Augusti/September (helgerna) kommer jag ha massa tid för fotograferingar som denna. Så passa på att boka! :)
__________________________________________________________________________________________

Utrustning som användes vid denna fotografering

- Nikon D300s 
- 50mm F/1,8
- Två Studioblixtar

Kommentarer

Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Publicerad 2011-08-17 21:26:22

SV; Ja , tusen tack!! :D Kram

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-08-18 07:22:03

Så sööööööööööööt . Ja, bebisr gör en verkligen glad :)

Postat av: u name it

Publicerad 2011-08-18 16:39:49

gud vad fin blogg! :)

Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Publicerad 2011-08-18 18:26:44

Guuud så söt! :D Och jättefina bilder :)

Postat av: Linn - Smilinggirls!

Publicerad 2011-08-19 20:00:06

Sv: Tack snälla du! :)



Åh, vilka söta bilder!

Postat av: Natti

Publicerad 2011-08-28 19:40:58

Stolt storasyster ♥

Bilderna blev jätte vackra =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela