Sunshine in my soul for a brighter day

Publicerad 2011-08-11 21:18:27 i Porträtt,

Gissa vem som varit på besök? ;)

Uppdatering; Fortfarande teknik krångel, ska formatera om datorn, lånar pojkvännens sålänge så ni slipper bli utan uppdateringar. ;) Oo, föresten.. Tillökningen i kamera väskan är ett batterigrepp (MB-D10), det var det vi var ute och provade idag och måste säga att det är super när man fotar vertikalt, lite ovanligt men man får nog en rutin på det snart.. :)
__________________________________________________________________________________________

Utrustning som användes vid denna fotografering

- Nikon D300s 
- 50mm F/1,8
- Reflexskärm silver

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela