love at first sight

Publicerad 2011-07-26 16:54:38 i Porträtt,


Henne känner ni igen va? ;)

Idag har jag haft besök av Tina, som nästan alla gånger hon är här blev det en ny fotografering. Idag med temat Romantica, sött och puder-rosa. Ni ska få se före och efterbilder senare eller imorgon, jätte skillnad! Inte alls romantiskt och sött men med lite fix och trix i photoshop blev resultatet bra.

__________________________________________________________________________________________

Utrustning som användes vid denna fotografering

- Nikon D300s
- 50mm F/1,8
- Reflexskärm silver & vit

Kommentarer

Postat av: Fotorgaf Viktoria Wigenstam

Publicerad 2011-07-26 22:19:50

SV: Ja han är nästan farligt söt, blir jobbigt när han blir äldre :) haha



Verkligen mysig bild

Postat av: Jennie ♥

Publicerad 2011-07-27 11:28:25

supersöt blogg och fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela