Harry & Charlie

Publicerad 2011-09-13 10:57:06 i Djur,






Jag har blivit med studioblixtar! Hämtade ut dom förra veckan och kände att jag behövde prova dom med desamma. Säger bara stackars våra hundar, de fick vara de första som fick lida pin framför kameran.. 

PS. Charlie ser inte sådär jätte välvårdad ut, har har en lite trashig stil! ;) Spelar ingen roll hur mycket vi borstar honom 10 minuter efter ser han likadan ut iallafall!
__________________________________________________________________________________________


- Nikon D300s 
- 50mm F/1,8
- Elinchrome D-lite 4it m. Softbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela