Sweet things

Publicerad 2011-09-04 11:43:09 i Allmänt,


Mums! ett par kvällar i rad nu har jag och min käre pojkvän bara levt gott. Ätit gott, shoppat, varit nere vid sjön och avslutat kvällarna hemma i sängen med en godispåse mellan oss. Har varit en bra vilohelg så imorgon är det bara att köra igång med skolfotograferingarna igen!
Föresten! Jag vann! jag vann, jag vann! För ett par dagar sedan anmälde jag mig till en fototävling med temat porträtt hos Megapixeln och se där, JAG VANN! :)
__________________________________________________________________________________________
- Nikon D300s 
- 50mm F/1,8
- Reflexskärm silver

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-09-04 12:01:42

Grattis! Jo jag tycker att de är kul att göra tävlingar, folk uppskattar sina bilder mer då känns de som :) Har en ny tävling uppe nu om du vill vara med igen :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-09-04 14:03:43

Ny tävling uppe på bloggen nu, var gärna med!

http://megapixeln.webblogg.se/2011/september/fototavling-landskapnatur.html#comment

Postat av: Bloggstyle.se - Blogghjälp

Publicerad 2011-09-06 14:39:36

VAR MED I VECKANS BLOGG O SYNS FÖR CA 400 BESÖKARE/DAG! :)

http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html



BESÖK ÄVEN MIN POPULÄRA SIDA MED MASSOR AV TIPS HUR MAN BYGGER SIN BLOGG! FÖLJ GÄRNA FÖR ATT INTE MISSA NÅGOT BRA TIPS!

Postat av: Lisa the modell

Publicerad 2011-10-10 20:27:07

Vilken bild tävlade du med? :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela