ute på äventyr

Publicerad 2011-09-13 16:29:18 i Porträtt,

Jack & Noah.

Kollade igenom bloggen lite för att se vad jag visat er och inte. Såg att jag missat grabbarna grus(bus)! (eller ni har ju sett dom på flyern med nystarts erbjudandet jag la upp tidigare) Som ni ser var vi ute och fotograferade, det var kanske både bra och dåligt! 

Bra; Vi hade vädret med oss, barnen tyckte att det var lite mer spännande och därmed roligare och att det blir så himla fint med barnen i naturen! 

Midre bra; var att det fanns så mycket att titta på vilket resulterade i att barnen ofta inte var på samma ställe samtidigt. ;)

* * *

Utrustning som användes vid denna fotografering

- Nikon D300s 
- 50mm F/1,8
- Reflexskärm silver

Kommentarer

Postat av: elin [foto & vardag]

Publicerad 2011-09-14 21:18:30

sv; ja, det hoppas jag med! :')

Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Publicerad 2011-09-15 09:38:27

Vilka härliga bilder! Jätte fina :)

Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Publicerad 2011-09-15 09:38:50

Vilka härliga bilder! Jätte fina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela