Egna motiv klär snart husets väggar

Publicerad 2012-02-21 15:01:20 i Allmänt,

Ny fotoskrivare = nya (egna) motiv i tavelramarna här hemma! Jag vet inte hur mycket bilder jag har på datorn som bara ligger där. Många är jag jätte nöjd med och det är så tråkigt när de inte används till något/ingen annan får se dom. I helgen var jag och sambon inne i stan och köpte en ordentlig fotoskrivare så nu ska jag ta och skriva ut några favoriter som kommer att hängas upp i huset! Roligt att se sina egna bilder i utskrift. :)

Kommentarer

Postat av: Fotograf MissJeni

Publicerad 2012-02-21 16:32:34

Vad roligt att du också har en cavalier och katt :D

Postat av: Jonna Erlandsson

Publicerad 2012-02-22 14:35:08

sv: åh förstår det.. Det är inte lätt haha! Men lägg inte allt för stor press, leta runt och om du hittar något fint och som även passar dig, go for it :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela