utanför, bara vind, löven faller, men ändå.. så vackert

Publicerad 2012-10-22 14:47:00 i Porträtt,

 
Börjar få in en del förfrågningar om fotograferingar igen så funderar på att dra ner på mammaledigheten så jag kan ta fler bokningar, iallafall fram till jul, fotograferingar verkar vara en poppis julklapp att ge bort. :)

Den här årstiden gör att man drar sig från att fotografera utomhus, det gav oss ett perfekt tillfälle att vara lite kreativa inomhus. Bilderna ovan är fotade i ett sovrum men vad gör det? Bilderna blev kanon bra ändå.. Här behövs ingen studio! Bara lite naturligt ljus. :)

Kommentarer

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2012-10-28 00:36:39

Du är fantastisk duktig

Postat av: Emma Roodla - Fotograf i Norrköping

Publicerad 2012-11-07 15:42:02

gillar ljuset väldigt mk .)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela