Black feathers

Publicerad 2013-01-30 12:16:40 i Porträtt,

Tema; Skata. Med mickis.

Igår var jag såå sugen på att fota och vi hade ju ett bra tema! Men kreativiteten fanns inte där.. Alla kan vi ha dåliga dagar men jag blir så frustrerad på mig själv när det står helt still i hjärnan. Trots dålig kreativitet, blåst och kyla fick vi ihop några bilder utomhus iallafall med "de vanliga poserna" som är så inprintade i huvudet. Nästa gång ska jag ha hittat massa inspiration och tänka outside the box. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Nittonhundraåttioåtta den femte februari föddes jag i Norrköping, och det är där jag fortfarande befinner mig, typ. Jag bor ihop med min sambo i ett rött litet hus på landet tillsammans med våran lille son som föddes maj 2012. Vi har även en hel del pälsbollar som tillhör familjen..katter, hundar, hästar & några höns. Så ja, jag går aldrig sysslolös. Jag har en stor kärlek till fotografering och driver sedan sommaren 2011 mitt egna lilla hobbyföretag som fotograf.


Hemsida
Facebook
Bloglovin

Kategorier

Arkiv


Prenumerera och dela